Tuesday, April 10, 2012

American Apparel ♥

Hej med jer!

Idag har jeg haft en stille, men skøn dag. Jeg var sammen med min søde veninde efter skole og så mødte vi en af mine meget savnede veninder, Almaaaaaaa. Da jeg kom hjem besluttede min mor at jeg havde brug for foårs tøj. Wuuhhuuu! Jeg gik ind på et af mine ynlings mærkers hjemme side, Amerian Apparel, og shoppede. Jeg har fået en masse skønne ting.Alt nedenunder er fra american apparel.


Lots of love
Asta


 Bordeaux læder bælte kun £15, før £30.
Her er et par bordeax shorts. Jeg er blevet ret glad for den farve fordi den passer til de meget neutrale farver jeg ellers bruger. Jeg vil nok bruge dem her til enten idræt eller til at sove i.
 Classic læder bælte og £15, før £30.

 Lækker bordeaux blazer £89. Jeg synes det er ret dyrt, men den var jo så flot!
 Lækker see thru t-shirt £10, før £29.
 Jeg elsker see thru bluser med en flot bh under. Det er feminint, råt, simpelt. De ser så flotte ud, og så var de endda på tilbud. Win. Du kan få dem her.


En til see thru bluse bare i bordeaux til £13,50, før £27.
Jeg købte også sådan en top dog bare i sort til kun £15, før £30.


Jeg kunne ikke stå for det her lækre american flag net til kun £11. Det var lækkert! Før kostede den £18.




2 comments:

  1. Hvor er jeg vild med tasken til aller sidst(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Den er også bare fed, hæhæ!
      Jeg kigger forbi :)

      Delete