Saturday, April 14, 2012

What I'm wearing

Hej sunshines ❤

Her er mit outfit fra idag. Jeg har hygget mig rigtig med at forkæle min mor. Og spist is, huhu. Nå men, her er hvad jeg har på :)

Bluse - laurence tavernier som jeg har klippet kort, bukser - cheap monday, bælte - h&m, sko - clarks original, jakke - bomboogie.

forresten, er der nogen der kender et mærke som sælger billige læder sandaler?

Jeg håber vi ses :))

/// Hi sunshines ❤

Here is my outfit from today. I enjoyed my time pamperiet my mom :)))) and eating icecream, huhu. However, here is what I'm wearing:

Shirt - laurence taveriener, jeans - cheap monday, belt - h&m, shoes - clarks original, jacket - bomboogie.

By the way, is there anyone you knows a company that sells cheap leather sandals?

I hope to see you again :)

No comments:

Post a Comment