Friday, May 4, 2012

HEY YOU

Hej bloggen!

Først vil jeg sige rigtig mange gange undskyld fordi jeg ikke har blogget her for tiden.
Jeg skulle desværre ikke til nogen konfirmation idag på store bededag, men jeg lavede noget super hyggeligt. Kan klart anbefales, hvis man vil lave en speciel og personlig gave, og hvis man har lyst til noget kreativt. Jeg var i noget der hedder creative space, på gammel Kongevej, hvor man kan male på keramik. Min mor og jeg malede hver en lille skål som kostede 75 kr per styk. Derefter gik vi ned i thai take-awayen på Værnedamsvej. Mhh, lækkert.
I sidste uge lavede jeg et par DIY projekter. Det ene blev vellykket, det andet ikke nær så godt..
Forresten var jeg i fælledparken 1 maj. Det var skønt :))) og det var vejret også!!!
Men vi ses, fordi nu har jeg tænkt mig at sætte mig ned og se Grease ❤

Vi ses

Det var den skål jeg lavede.


Det er sådan bukserne er blevet. Jeg købte nogle mørke jeans fra diesel i en genbrugs butik til de sølle 25 kroner. Så blegede jeg dem, klippede dem kortere og fik dem til at se slidte ud.

No comments:

Post a Comment