Tuesday, May 22, 2012

PHOTO SPLASH + a little something


Idag har jeg valgt at lave en photosplash. Bare en masse billeder jeg har på min iPhone. Hvad synes du? Forresten den sidste vare fra American apparel er kommet. En flot rød top. Jeg er helt vild med den, men jeg er lidt bange for at jeg ikke får brugt den.. Og jeg har fået et arbejde. Wuhu!

Jeg ville lige sige at det betyder rigtig meget at du læser min blog. Tusind tak!

/// Today I've chosen to do a photosplash. Just a lot og pictures I have on my iPhone. What do you think? By the way the way the Last item from American apperal has arrived. A red tanktop. It is gorgeous, But I'm a little afriad I won't use it. And I got a job today. I'm thrilled about it.

I just want to say that it means so much to me that you traf my blog. Thank you. /// 





 


Do you like it? I was unsure if I should buy it. I regret a little bit not buying it.



 
 Endelig kom den. Den sidder perfekt når man tager den på.

No comments:

Post a Comment