Sunday, May 13, 2012

WHAT I'M WEARING


Hej sunshines ♥

Her er mit outfit fra idag. jeg har hygget mig med at forkæle min med at forkæle min mor :)) og spise is, huhu. Hvad har du lavet idag? Nå men her er hvad jeg har på:

Bluse - Laurence Tavernier, jeans - cheap monday, bælte - h&m, sko - clarks original, jakke - bomboogie.

Vi ses

/// Hi sunshines ♥ 

Here is my outfit from today. I enjoyed my day pamering my mom :))) and eating icecream, huhu. What did you do today?  However here is what I'm wearing:

Shirt - Laurence Tavernier, jeans - cheap monday, belt - h&m, shoes - clarks original, jacket - bomboogie.

See ya ///
Pick one pair

Forresten, jeg skal have købt  et par sandaler, men jeg er simpelthin i tvivl hvilket par jeg skal vælge. Hvad synes du? 
/// By the way, I want to buy a pair of sandals, but I'm not sure which pair to choose. What do you think?///




 
 

 God, I look stupid.

 

 

 
 
 I wanna rock with you!!
All night


 

4 comments:

  1. Mange tak fordi du er blevet fast læser ved mig og jeg vil self. osse gerne være det her ved dig :)

    xoxo Line
    deterlinesliv.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. det er lidt irriterende at læse din blog når dine billeder er i så dårlig kvali

    ReplyDelete
  3. you are a beautiful girl.keep blogging.i love your style :)

    love from malaysia

    ReplyDelete